2015. március 24., kedd

All in One SEO Pack vagy WordPress SEO by Yoast

All in One SEO Pack vagy a jobb megoldás Wordpress oldalak SEO javításához? Ez olyan mintha azt kérdeznénk, hogy a Canon vagy Nikon fényképezőgép a job?

Nem is a különbséget, hanem a hasonlóságot nézném a két SEO bővítményben:
– a web oldal SEO tulajdonságait növelik
– vannak plusz funkciók (pl.: oldaltérkép, social meta…)
– folyamatosan kapják a frissítéseket

Érdemes utána nézni, hogy pontosan melyik mire képes és az alapján választani. Saját tapasztalatok és érvek mellett van aki ezt van aki azt ajánlja. Én személy szerint az All in One SEO Pack-ot használom. Annak idején ezt kezdtem el és ennek a beállításait sajátítottam el és szoktam meg.

Én azt mondom mindegy melyiket válasszuk, lényeg hogy ne csak feltelepítsük hanem a megfelelő módon állítsuk is be.

All in One SEO Pack
WordPress SEO by Yoast

Frissítve (2016.10.25):
Azóta már a WordPress SEO by Yoast használom. Miután elkezdtem megismerkedni vele, szimpatikusabbnak tűntek a beállításai és mára már ezt telepítem SEO pluginnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése