2015. május 20., szerda

Az egyik legjobb ingyenes sablon Woocommerce webáruházhoz – Virtue Theme

Gyártó: Kadence Themes
Sablon: Virtue

Ilyen volt:

Ilyen lett:
A sablon használata egyszerű, a beállításai nagyszerűek. Szinte mindent tudunk állítani grafikus felületen. A föoldali elrendezésre több kiemelt box is rendelkezésre áll. Kezeli az oldalsáv widgeteket, a lábléc widgeteget és még topbar widgetet is.

Én WooCommerce webáruházhoz használtam, de más weboldalakhoz is tökéletes.

Egy két a beállításairól:



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az ajánlásodra kipróbáltam a Virtue sablont. Én is woocommerce webáruházat csinálok, de nekem nem működik firefoxal. Operával és chromme-al tökéletes. A primary sidebar a jobb oldalról átköltözik a bal oldal aljára. Eltartott egy darabig amíg rájöttem hogy mi a probléma. Kikapcsoltam az összes plugint a woocommerce kivételével, letöröltem és újratelepítettem a sablont. A legújabb woocommercet használom. Már írtam a készítőjének, remélem kijavítják, mert egyébként nagyon tetszik, szívesen használnám.

    P

    VálaszTörlés