2014. szeptember 20., szombat

Korlátozás nélküli, anonim internetezés – Spotflux

Reggel kedvenc sorozatom a The Walking Dead legújabb trailerét szerettem volna megtekinteni, de azt írta ki, hogy a a videó le van tiltva az országomban. Mérges lettem, de tudtam a megoldást. A Spotflux programot kellett csak elindítanom és máris kiváncsi szemekkel nézhettem az 5. éved legújabb kedvcsináló videóját.
A Spotflux amúgy egy remek program idéznék a HVG cikkjéből:
"A Spotflux minden internetforgalmunkat titkosítja, és átvezeti a saját felhőjén. Az itt áthaladó adatokat különböző szűrők és robotprogramok megtisztítják az esetleges kártékony és veszélyes kódoktól, megakadályozzák a felesleges sütik és más követőkódok működését, és anonim böngészést tesznek lehetővé."
Készítettem egy videót a reggeli gondomról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése