2014. szeptember 17., szerda

TeamViewer –Távoli asztal használata az interneten keresztül

Egy cimborának ha valami gond akad a számitógépével (vagy csak egy programot kell feltelepíteni) általába nekem szól. Én vagyok a rendszergazdája.:) A gond, hogy 30km-re lakunk egymástól. Gondoltam biztos létezik olyan, hogy az interneten keresztül elérem az ő gépét és úgy tudom kezelni, mintha ott ülnék. És igen létezik, a megoldás a TeamViewer!

A TeamViewer segitségével a világ bármely részén található számítógéphez  tudunk csatlakozni és úgy vezérelhetjük, mintha csak előtte ülnénk. Az programmal a gépek közti fájlátvitel is megoldható és közben chetelhetünk irásban és akár hangban is a partner géppel. A csatlakozás során a fogadó és a csatlakozó gépek közötti viszony bármikor megfordítható. A program másik nagy előnye, hogy magán célú felhasználása ingyenes.
Készitettem egy videót amin müködés közben látható:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése